Administratörer

Hej!
Den här bloggen administreras av tre personer. Först och främst utav mig Chris som skriver i flera olika bloggar och även här när jag har tid. Sedan har vi Kariitta och Anders som också skriver här men inte riktigt vet hur man skriver i en blogg eller ens hur man loggar in för att skriva i en blogg. Jag kommer att försöka skriva lite oftare här och mera regelbundet. Vi får hoppas att även de andra två börjar lista ut hur man skriver i en blogg och hur man loggar in för att skriva i en blogg.
I den här bloggen kommer vi att skriva efter träningar och tävlingar.
Vi kan väl börja med SM i Mora där de andra två var med och tävlade och jag var handler... Det gick väl någorlunda. Däremot så vann våran vännina Britta sin klass med sin hund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0